uMod Polska
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Wzmocnione ściany Ultranium/Galvanit

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Wsparcie
    12 Posty 2 Uczestników 127 Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • Borksonundefined
      Borkson
      ostatnio edytowany przez

      V2, przepraszam że nie dodałem tak oczywistej informacji. Nic nie kasowałem, po dodaniu do autoexec i wgraniu na serwer pliku zrobiłem restart tylko. Jednak nie włącza się serwer po dodaniu moda.

      Mod brałem ten:
      https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2200505698
      https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2206789896

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Mrocznyundefined
        Mroczny Administrator
        ostatnio edytowany przez

        Pierw sprawdź czy mod załaduje się po usunięciu pliku save bo musi on zostać usunięty, jeżeli on jest ważny to zrób kopie.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • Borksonundefined
          Borkson
          ostatnio edytowany przez

          Mówimy o autosave_nullius.hwb tak? Po usunięciu jego zrobi się zwykły wipe?

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • Mrocznyundefined
            Mroczny Administrator
            ostatnio edytowany przez

            Tak wyczyści tylko się mapa.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • Borksonundefined
              Borkson
              ostatnio edytowany przez

              Mapa wyczyszczona, mody dodane jak wspomniałem, serwer sie włączył ale nie pokazuje przy budowaniu opcji budowy z galvanitu

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • Mrocznyundefined
                Mroczny Administrator
                ostatnio edytowany przez

                Może mod się nie załadował podeślij log z uruchomienia serwera

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • Borksonundefined
                  Borkson
                  ostatnio edytowany przez Mroczny

                  Te z serwera /oxide/logs (compiler_07-01-2024.txt)

                  [SERVER v1.0.20] Started as service
                  [SERVER v1.0.20] Running as service
                  [SERVER v1.0.20] Got Message: Ready
                  [SERVER v1.0.20] Got Message: Compile
                  [SERVER v1.0.20] Console: mAdds.cs(17,14): warning CS0114: `Oxide.Plugins.mAdds.LoadDefaultMessages()' hides inherited member `Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
                  /clients/s100166/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
                  ExtTeleport.cs(688,17): warning CS0219: The variable `s2Id' is assigned but its value is never used
                  ExtTeleport.cs(689,17): warning CS0219: The variable `typeString' is assigned but its value is never used
                  KitsV2.cs(137,46): warning CS0472: The result of comparing value type `int' with null is always `false'
                  KitsV2.cs(137,62): warning CS0162: Unreachable code detected
                  HWLootMultiplier.cs(13,26): warning CS0414: The private field `Oxide.Plugins.HWLootMultiplier._owner' is assigned but its value is never used
                  
                  [SERVER v1.0.20] Got Message: Exit
                  [SERVER v1.0.20] Exit received.
                  [SERVER v1.0.20] Connection closed.
                  [SERVER v1.0.20] Shutdown
                  
                  Z Hostingu zakładki "Logi"
                  Player Connected - Borkson(76561198208878059) : 79.186.58.107
                  Creating new identity for steamid 76561198208878059
                  Server version is: 1.0.1.1
                  [mAdds] Setting Polish language
                  [mAdds] Setting TimeManager
                  
                  (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                   
                  [Insta Smelt] Unable to call hook directly: OnServerInitialized
                  IP address from Steam query: 193.70.94.34
                  Destroying 0 orphaned items
                  initializing painter grid with 60,0.75
                  
                  (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                   
                  Changing state: Hosting from Ready
                  No savegame found at /clients/s100166/autosave_nullius, starting new server at time 01/07/2024 13:17:03.
                  
                  Total: 166.291000 ms (FindLiveObjects: 23.019999 ms CreateObjectMapping: 5.078000 ms MarkObjects: 137.916992 ms  DeleteObjects: 0.276000 ms)
                  Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 283847.
                  
                  Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 10)
                  
                  Total: 761.718994 ms (FindLiveObjects: 25.814001 ms CreateObjectMapping: 4.425000 ms MarkObjects: 145.195999 ms  DeleteObjects: 586.283997 ms)
                  Unloading 437 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 283843.
                  
                  Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 10)
                  
                  (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                   
                  Excluding prefab StudioServer for lack of HNetworkView script attached or old uLinkNetworkView script
                  
                  (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                   
                  Object still has old network view, please remove it. StudioProxy
                  
                  (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                   
                  Object still has old network view, please remove it. StudioProxy
                  
                  (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                   
                  Object still has old network view, please remove it. StudioServer
                  No game mode found in level, defaulting to survival
                  Processed 211121 objects and resolved 4483 proxy references in 0.44 seconds.
                  Loading localization stuff BaseArtLocalization
                  Loading localization stuff BaseContentLocalization
                  
                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • Borksonundefined
                    Borkson
                    ostatnio edytowany przez

                    Całe z hostingu:
                    https://megawrzuta.pl/schowek/VR8nQ

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • Borksonundefined
                      Borkson
                      ostatnio edytowany przez

                      PROBLEM ROZWIĄZANY, dziękuję za chęci pomocy szybkiej. Ponownie zrobiłem restart serwera. Widocznie nie wczytało za pierwszym razem.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • Mrocznyundefined
                        Mroczny Administrator
                        ostatnio edytowany przez

                        Właśnie sprawdzałem, że nawet się nie załadował 2206789896 ani 2200505698.
                        Następnym razem wrzucaj logi na pastebina 😛
                        Zamykam

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • Mrocznyundefined Mroczny zablokował ten temat dnia

                        • Pierwszy post
                          Ostatni post
                        Sugerowane tematy
                        • Client gry Hurtworld legacy nosteam
                          undefined
                          0
                          1
                          69

                        • PROBLEM z eac
                          Mrocznyundefined
                          Mroczny
                          0
                          3
                          151

                        • Problem z połączeniem serwera steam/nonsteam przez serverproject
                          ktosnapewnoundefined
                          ktosnapewno
                          0
                          9
                          187

                        • Plugin hurtworld v1
                          DoNundefined
                          DoN
                          0
                          2
                          314

                        • Auto Relog Pluginów/Modów
                          ServerProject.plundefined
                          ServerProject.pl
                          0
                          12
                          290
                        Prywatność · Regulamin · Pliki cookies

                        uMod Polska © 2024