Wstawiłem poprawioną wersje pluginu, teraz powinien działać. - nie testowałem, w razie czego usuń poprzednią konfiguracje.

Mroczny
@Mroczny
miau
Najlepsze posty napisane przez Mroczny
-
RE: SpawnConfig v1
-
RE: Lootconfig V1
Ostatnio podsunąłem ten pomysł na steki jednemu z serwerów
Zamykam. -
RE: BetterChat priorytet wyświetlania rang
Wydzieliłem temat i przeniosłem posty, ponieważ się trochę rozpisaliśmy
Ustaw priorytety tak:
default 2 prezes 0 admin 1
edit: poprawka mała
edit2: jeszcze jakby były problemy to na rangach default, admin
HiddenIfNotPrimary": true
-
RE: Hurtworld V1 Problem
Można jeszcze spróbować użyć komendy w konsoli F1:
rcon destroyall fabricator
Przed tym zrobiłbym jeszcze zapis gdyby coś nie wyszło:rcon saveserver
i zapisać plik autosave_diemensland.hwb -
RE: AdminTools V1 Legacy
Sprawdziłem u siebie mam ten sam błąd.
Wstawiłem poprawkę - AdminTools.
Jakby był problem ze spolszczeniem użyj komendy w konsoli F1 -rcon o.lang pl
-
RE: Spawn Config V1
Był już podobny temat:
@Kub41Tap napisał w Problem z SpawnConfig:@walus404 także miałem problem na najnowszym oxide i to już chyba nie uniknione że ten plugin nie będzie działał jedyną opcją na ten czas jest użycie innej wersji oxide masz tutaj wersja na której u mnie ten plugin działa bez błędu i wszystkie inne też mi działały
https://github.com/OxideMod/Oxide.Hurtworld/releases/tag/2.0.3835Pobierz tą wersje oxide i sprawdź czy plugin działa.
-
RE: Problem z Iron Attachments V1
@Markooo, wystarczy zainstalować teraz ręcznie oxide.
Zamykam -
RE: EasyStakes
Znajdzie się, jak znajdę czas dodam do pluginów Legacy.
EasyStakes.zip
Najnowszy post utworzony przez Mroczny
-
RE: Instalacją serwera v1
@Mateusz napisał w Instalacją serwera v1:
Jak mogę odblokować porty,
Dużo jest poradników na temat formatowania portów, to zależy od dostawcy internetowego, routera itp.
@Mateusz napisał w Instalacją serwera v1:
jeszcze mi pluginy nie działają
Wrzuć do plików serwerowych Compiler.exe
-
RE: Instalacją serwera v1
Posiadać publiczne IP i odblokować porty Hurtworlda 12871-12881 w routerze.
-
RE: Instalacją serwera v1
Cześć,
Pobierz steamcmd, wypakuj do folderu i uruchom steamcmd.exe oraz wykonaj komendy:login anonymous app_update 405100 -beta legacy validate
Po zainstalowaniu serwera wgraj OxideMod i uruchom serwer skryptem host.bat.
-
RE: admintools i logger v2
Zmieniłem tytuł tematu, żeby był bardziej zrozumiany, poprzedni - "serwer v2"
AdminTools, powinien działać znalazłem taki na dysku, na pewno godmode nie działa
logger to nie pamiętam takiego pluginu, chyba, że chodziło Ci o C4Logger, to go nie ma lub trudno znaleźć. -
RE: Loot i Spawn na v2
hw-loot-multiplier chyba tylko ten do dropu a co do SpawnConfig do hurtworld v2 nie znalazłem nic.
-
RE: Zapisywanie stanu mapy
@dfgha komendą rcon
destroyall <nazwa>
, tylko trzeba by wiedzieć jak się nazywają pojawiąjące się obiekty
Lista:[ "AIBorRadServer", "AIBorServer", "AIRafagaServer", "AIShepherdServer", "AIShigiArcticServer", "AIShigiForestServer", "AIShigiServer", "AIShigiWolfServer", "AITokarAlbinoServer", "AITokarBlueServer", "AITokarParrotServer", "AITokarServer", "AIYetiForestServer", "AIYetiServer", "ArrowProjectile", "BentPipeConstructionItem", "BlastFurnaceDynamicConstructed", "BlastFurnaceDynamicConstructionItem", "BulletProjectile", "C4ConstructionItem", "C4DynamicObject", "CampfireDynamicConstructed", "CampfireDynamicConstructionItem", "CoalRockResourceNodeServer", "Deadtree1ResourceNodeServer", "Deadtree2ResourceNodeServer", "Deadtree3ResourceNodeServer", "DoorwayMetalConstructionItem", "DoorwayStoneConstructionItem", "DoorwayWoodenConstructionItem", "DynamiteExplosiveWorldItem", "ExplosiveProjectile", "FirepitDynamicConstructed", "FirepitDynamicConstructionItem", "FlintrockResourceNodeServer", "FloorConstructionItem", "FoundationConstructionItem", "FridgeConstructionItem", "FridgeDynamicConstructed", "GarageDoorMetalDynamicConstructed", "GarageDoorMetalDynamicConstructionItem", "GarageDoorStoneDynamicConstructed", "GarageDoorStoneDynamicConstructionItem", "GarageDoorwayMetalConstructionItem", "GarageDoorwayStoneConstructionItem", "GarageDoorwayWoodenConstructionItem", "GarageDoorWoodDynamicConstructed", "GarageDoorWoodDynamicConstructionItem", "Goat", "GoatDynamicConstructionItem", "GroundDrillDynamicConstructed", "GroundDrillDynamicConstructionItem", "IronRockResourceNodeServer", "LandCrabDynamicObject", "LandCrabmineConstructionItem", "LargeMiningRockServer", "LogResourceNodeServer", "LootCache", "MedusaVineDynamic", "MedusaVineDynamicConstructionItem", "Metal2ResourceNodeServer", "Metal3ResourceNodeServer", "Metal4ResourceNodeServer", "MetaldoorDynamicConstructed", "MetaldoorDynamicConstructionItem", "MetalWallConstructionItem", "OilDrillDynamicConstructed", "OilDrillDynamicConstructionItem", "OwnershipStakeDynamicConstructed", "OwnershipStakeDynamicConstructionItem", "OwrongDynamicConstructionItem", "OwrongResourceNode", "PelletProjectile", "PitcherPlantDynamicConstructionItem", "PitcherPlantResourceNode", "PlayerServer", "PlayerServerLoadTest", "PoisonTrapConstructionItem", "PoisonTrapDynamicObject", "RainStormServer", "RampFoundationConstructionItem", "RampTrussConstructionItem", "RemovalConstructionItem", "Roach", "RoachDynamicConstructionItem", "RoofConstructionItem", "SandstoneResourceNodeServer", "SandstormServer", "ShortWallConstructionItem", "SimpleProjectile", "SpearProjectile", "SteepRampTrussConstructionItem", "StonedoorDynamicConstructed", "StonedoorDynamicConstructionItem", "StoneWallConstructionItem", "StorageChestDynamicConstructed", "StorageChestDynamicConstructionItem", "StorageCrateDynamicConstructed", "StorageCrateDynamicConstructionItem", "StraightPipeConstructionItem", "StructureManager", "SucculentDynamicConstructionItem", "SucculentResourceNode", "TestSourceDynamicConstructionItem", "TokarPoison", "TokarSpit", "TorchConstructed", "TorchConstructionItem", "TPipeConstructionItem", "TrapPoison", "TrussConstructionItem", "WallConstructionItem", "WooddoorDynamicConstructed", "WooddoorDynamicConstructionItem", "WorkbenchDynamicConstructed", "WorkbenchDynamicConstructedproxy", "WorkbenchDynamicConstructionItem", "WorldItem", "WorldItemCache", "WorldItemFlint", "WorldItemMeteor", "WorldItemOre", "WorldItemSpear", "WorldItemSpeargreen", "WorldItemSpearice", "WorldItemSpearmolten", "WorldItemWood" ]
-
RE: Zapisywanie stanu mapy
Hmm, musiałbyś ręcznie zapisywać mapę, skopiować zapisany plik przed i po - co wiązało by się z cofnięciem zapisu mapy przed wystartowaniem areny.
-
RE: Plugin ktory daje kit za okreslony nick
Musisz stworzyć kit z uprawnieniem oraz grupę, która będzie miała dostęp do niego.
plugin - NameRewards