Wstawiłem poprawioną wersje pluginu, teraz powinien działać. - nie testowałem, w razie czego usuń poprzednią konfiguracje.
Mroczny
@Mroczny
miau
Najlepsze posty napisane przez Mroczny
-
RE: SpawnConfig v1
-
RE: Lootconfig V1
Ostatnio podsunąłem ten pomysł na steki jednemu z serwerów
Zamykam. -
RE: BetterChat priorytet wyświetlania rang
Wydzieliłem temat i przeniosłem posty, ponieważ się trochę rozpisaliśmy
Ustaw priorytety tak:
default 2 prezes 0 admin 1
edit: poprawka mała
edit2: jeszcze jakby były problemy to na rangach default, admin
HiddenIfNotPrimary": true
-
RE: Hurtworld V1 Problem
Można jeszcze spróbować użyć komendy w konsoli F1:
rcon destroyall fabricator
Przed tym zrobiłbym jeszcze zapis gdyby coś nie wyszło:rcon saveserver
i zapisać plik autosave_diemensland.hwb -
RE: AdminTools V1 Legacy
Sprawdziłem u siebie mam ten sam błąd.
Wstawiłem poprawkę - AdminTools.
Jakby był problem ze spolszczeniem użyj komendy w konsoli F1 -rcon o.lang pl
-
RE: Spawn Config V1
Był już podobny temat:
@Kub41Tap napisał w Problem z SpawnConfig:@walus404 także miałem problem na najnowszym oxide i to już chyba nie uniknione że ten plugin nie będzie działał jedyną opcją na ten czas jest użycie innej wersji oxide masz tutaj wersja na której u mnie ten plugin działa bez błędu i wszystkie inne też mi działały
https://github.com/OxideMod/Oxide.Hurtworld/releases/tag/2.0.3835Pobierz tą wersje oxide i sprawdź czy plugin działa.
-
RE: Problem z Iron Attachments V1
@Markooo, wystarczy zainstalować teraz ręcznie oxide.
Zamykam -
RE: EasyStakes
Znajdzie się, jak znajdę czas dodam do pluginów Legacy.
EasyStakes.zip
Najnowszy post utworzony przez Mroczny
-
RE: drop z hangarów
Hurtworld V1? LootConfig i w konfiguracji pluginu wszystko pod linijką
CommonLootCrate
tam masz deto, silniki, farby itd. -
RE: Bugowanie
Nie wiem, nie ma nic publicznie udostępnionego w internecie na blokadę budowy pod mapą.
-
RE: Silniki i tryby
Na dole w kodzie pluginu VehicleManager jest przykład zmiany szybkości.
-
RE: Bugowanie
Nie wiem jak gracze to robią. U siebie na serwerze to znalazłeś?
Trzeba by pewnie zablokować budowanie na minusowych pozycjach Y -
RE: Silniki i tryby
szybkość chyba jest przypisana do przedmiotu
zawsze można wywalić z dropu silnik 200 i zwiększyć po prostu szybkość wraków pojazdów -
RE: HammerExploitFix - Zablokuj tworzenie C4 młotkiem.
@DoN U mnie na serwerze działa i banuje.
moje logi:20:17 [Warning] Welcome to hell was kicked from the server (Wykorzystywanie exploitu z młotkiem) 20:17 [Info] Files: Pomyślnie dodano 76561199418899326 - Welcome to hell - xx - Wykorzystywanie exploitu z młotkiem - Permanent do listy zbanowanych. 20:17 [Error] Failed to call hook 'OnEntitySpawned' on plugin 'HammerExploitFix v0.1.2' (NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object) at Oxide.Plugins.HammerExploitFix.OnEntitySpawned (.NetworkViewData data) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Plugins.HammerExploitFix.DirectCallHook (System.String name, System.Object& ret, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Plugins.CSharpPlugin.InvokeMethod (Oxide.Core.Plugins.HookMethod method, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Core.Plugins.CSPlugin.OnCallHook (System.String name, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Core.Plugins.Plugin.CallHook (System.String hook, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
Może przyczyną nie działającego pluginu u Ciebie jest Oxide?
Masz serwer na hostingu czy VPS? -
RE: HammerExploitFix - Zablokuj tworzenie C4 młotkiem.
@DoN wtedy kiedy pokazuje, że użył exploita powinien być log w oxide/logs/
-
RE: HammerExploitFix - Zablokuj tworzenie C4 młotkiem.
Skoro to nie działa to ja już nie wiem, niestety nie jestem w posiadaniu takich cheatów, żeby to przetestować.
Wywaliłem z pluginu wszystkie sprawdzania nulla, mogą teraz wystąpić błędy null
Działanie to samo, plugin sprawdza podczas zrespienia C4 czy gracz ma w ręku C4 lub RaidDrillAktualizacja 0.1.2
- dodano informacje jaki przedmiot trzyma gracz podczas respienia C4
- usunięto sprawdzanie null - mogą wystąpić błędy!