uMod Polska
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Zapisywanie stanu mapy

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Wsparcie
    hurtworldlegacyoxide
    4 Posty 2 Uczestników 220 Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • dfghaundefined
      dfgha
      ostatnio edytowany przez

      Dzień dobry,
      Chciałbym uzyskać następujący efekt przy restarcie serwera. Po zbudowaniu areny zapisuje stan mapy, aby przy kazdym uruchomieniu / restarcie serwera mapa wracala do zapisanego stanu. Nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat w internecie. Pozdrawiam

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Mrocznyundefined
        Mroczny Administrator
        ostatnio edytowany przez Mroczny

        Hmm, musiałbyś ręcznie zapisywać mapę, skopiować zapisany plik przed i po - co wiązało by się z cofnięciem zapisu mapy przed wystartowaniem areny.

        dfghaundefined 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • dfghaundefined
          dfgha @Mroczny
          ostatnio edytowany przez

          @Mroczny Wydaje mi się to jedyną opcją. Dziękuje z góry. Pozwól, że do tematu dolącze jeszcze jedno pytanie. W jaki sposob usunac wszystkie rosnace drzewa, kamienie, patyki etc.?

          Mrocznyundefined 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • Mrocznyundefined
            Mroczny Administrator @dfgha
            ostatnio edytowany przez Mroczny

            @dfgha komendą rcon destroyall <nazwa>, tylko trzeba by wiedzieć jak się nazywają pojawiąjące się obiekty
            Lista:

            [
              "AIBorRadServer",
              "AIBorServer",
              "AIRafagaServer",
              "AIShepherdServer",
              "AIShigiArcticServer",
              "AIShigiForestServer",
              "AIShigiServer",
              "AIShigiWolfServer",
              "AITokarAlbinoServer",
              "AITokarBlueServer",
              "AITokarParrotServer",
              "AITokarServer",
              "AIYetiForestServer",
              "AIYetiServer",
              "ArrowProjectile",
              "BentPipeConstructionItem",
              "BlastFurnaceDynamicConstructed",
              "BlastFurnaceDynamicConstructionItem",
              "BulletProjectile",
              "C4ConstructionItem",
              "C4DynamicObject",
              "CampfireDynamicConstructed",
              "CampfireDynamicConstructionItem",
              "CoalRockResourceNodeServer",
              "Deadtree1ResourceNodeServer",
              "Deadtree2ResourceNodeServer",
              "Deadtree3ResourceNodeServer",
              "DoorwayMetalConstructionItem",
              "DoorwayStoneConstructionItem",
              "DoorwayWoodenConstructionItem",
              "DynamiteExplosiveWorldItem",
              "ExplosiveProjectile",
              "FirepitDynamicConstructed",
              "FirepitDynamicConstructionItem",
              "FlintrockResourceNodeServer",
              "FloorConstructionItem",
              "FoundationConstructionItem",
              "FridgeConstructionItem",
              "FridgeDynamicConstructed",
              "GarageDoorMetalDynamicConstructed",
              "GarageDoorMetalDynamicConstructionItem",
              "GarageDoorStoneDynamicConstructed",
              "GarageDoorStoneDynamicConstructionItem",
              "GarageDoorwayMetalConstructionItem",
              "GarageDoorwayStoneConstructionItem",
              "GarageDoorwayWoodenConstructionItem",
              "GarageDoorWoodDynamicConstructed",
              "GarageDoorWoodDynamicConstructionItem",
              "Goat",
              "GoatDynamicConstructionItem",
              "GroundDrillDynamicConstructed",
              "GroundDrillDynamicConstructionItem",
              "IronRockResourceNodeServer",
              "LandCrabDynamicObject",
              "LandCrabmineConstructionItem",
              "LargeMiningRockServer",
              "LogResourceNodeServer",
              "LootCache",
              "MedusaVineDynamic",
              "MedusaVineDynamicConstructionItem",
              "Metal2ResourceNodeServer",
              "Metal3ResourceNodeServer",
              "Metal4ResourceNodeServer",
              "MetaldoorDynamicConstructed",
              "MetaldoorDynamicConstructionItem",
              "MetalWallConstructionItem",
              "OilDrillDynamicConstructed",
              "OilDrillDynamicConstructionItem",
              "OwnershipStakeDynamicConstructed",
              "OwnershipStakeDynamicConstructionItem",
              "OwrongDynamicConstructionItem",
              "OwrongResourceNode",
              "PelletProjectile",
              "PitcherPlantDynamicConstructionItem",
              "PitcherPlantResourceNode",
              "PlayerServer",
              "PlayerServerLoadTest",
              "PoisonTrapConstructionItem",
              "PoisonTrapDynamicObject",
              "RainStormServer",
              "RampFoundationConstructionItem",
              "RampTrussConstructionItem",
              "RemovalConstructionItem",
              "Roach",
              "RoachDynamicConstructionItem",
              "RoofConstructionItem",
              "SandstoneResourceNodeServer",
              "SandstormServer",
              "ShortWallConstructionItem",
              "SimpleProjectile",
              "SpearProjectile",
              "SteepRampTrussConstructionItem",
              "StonedoorDynamicConstructed",
              "StonedoorDynamicConstructionItem",
              "StoneWallConstructionItem",
              "StorageChestDynamicConstructed",
              "StorageChestDynamicConstructionItem",
              "StorageCrateDynamicConstructed",
              "StorageCrateDynamicConstructionItem",
              "StraightPipeConstructionItem",
              "StructureManager",
              "SucculentDynamicConstructionItem",
              "SucculentResourceNode",
              "TestSourceDynamicConstructionItem",
              "TokarPoison",
              "TokarSpit",
              "TorchConstructed",
              "TorchConstructionItem",
              "TPipeConstructionItem",
              "TrapPoison",
              "TrussConstructionItem",
              "WallConstructionItem",
              "WooddoorDynamicConstructed",
              "WooddoorDynamicConstructionItem",
              "WorkbenchDynamicConstructed",
              "WorkbenchDynamicConstructedproxy",
              "WorkbenchDynamicConstructionItem",
              "WorldItem",
              "WorldItemCache",
              "WorldItemFlint",
              "WorldItemMeteor",
              "WorldItemOre",
              "WorldItemSpear",
              "WorldItemSpeargreen",
              "WorldItemSpearice",
              "WorldItemSpearmolten",
              "WorldItemWood"
            ]
            
            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0

            • Pierwszy post
              Ostatni post
            Sugerowane tematy
            • LootConfig - Ustaw drop na serwerze
              undefined
              1
              1
              914

            • Obsługa gier
              youhosiundefined
              youhosi
              1
              2
              890

            • Reserved - Rezerwacja slota
              undefined
              0
              1
              500

            • Canned Food - Jedzenie w puszcze
              undefined
              0
              1
              309

            • Podstawowe komendy.
              undefined
              1
              1
              4.5k
            Prywatność · Regulamin · Pliki cookies

            uMod Polska © 2024