• Globalny moderator

    Dziś pokażę wam jak wgrać niestandardową mapę na nasz serwer ze steam workshop'u. Będzie potrzebne nam do tego ID mapy oraz dostęp do pliku _start.sh lub host.sh

    Na samym początku mapę będzie trzeba wyszukać, dla przykładu użyjemy mapy Aim Container V2.
    unknown.png

    ID mapy to 1674477791 i można dostrzec je po id=
    Uwaga mapa musi byc ustawiona na publiczny


    Gdy już mamy ID mapy przechodzimy do pliku _start.sh ID naszej mapy wpisujemy przy host 12874 pamiętając o przedrostku w-, więc wszystko powinno wyglądać następująco:

    #!/bin/sh
    export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:$(pwd)
    clear
    while :
    do
        echo "Starting server...\n"
        exec ./Hurtworld.x86_64 -batchmode -nographics \
        -exec "host 12871 w-1674477791;queryport 12881;maxplayers 60;servername My Oxide Server" -logfile "output.txt"
        echo "\nRestarting server...\n"
    done
    

    Ostatnim krokiem będzie usuwanie zapisu starej mapy, więc przechodzimy do FTP i w głównym katalogu usuwamy plik autosave_nazwa.hwb. Teraz wystarczy przeładować serwer i nowa mapa powinna nam się pobrać oraz załadować.

    © Copyright by uMod.pl


Sugerowane tematy