@Ergor Plugin działa normalnie tylko musi być więcej niż jest liczba podana w konfiguracji.
Czyli skoro ustawiłeś 1 to powinno być co najmniej 2+ graczy na serwerze.
W wersji co Kuba podesłał jest domyślnie 0 czyli wystarczy tylko 1 gracz aby event się rozpoczął.
Kill Counter - Nabijaj zabójstwa
-
Autor: @Mr-Blue
Wersja: 2.0.3
O pluginie: Plugin pokazuje liczę zabójstw w wiadomości o śmierci.Opcjonalnie
Uprawnienia
killcounter.use
- Wymagane w przypadku poleceń graczakillcounter.admin
- Wymagane w przypadku poleceń administratora
Komendy
/kc
- Pokazuje wszystkie komendy/kc kills
- Pokazuje ilość zabitych graczy/kc top
- Pokazuje 5 graczy którzy mają najwięcej zabójstw/kc resetall
- Resetuje wszystkim graczom ilość zabójstw
Konfiguracja
- ResetOnLoad - Resetowanie przy przeładowaniu
- SameStake - Uwzględnianie zabójstaw jeśli gracze są na tym samym totemie
- SameClan - Uwzględnianie zabójstaw jeśli gracze są w tym samym klanie
Plik konfiguracyjny:
oxide/config/KillCounter.json
{ "ResetOnLoad": false, "SameStake": true, "SameClan": true }
Przydatne linki
GitHub: Umod
KillCounter
-
Aktualizacja