uMod Polska
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    Spawn Config V1

    Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Wsparcie
    14 Posty 3 Uczestników 688 Wyświetlenia
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • Markoooundefined
      Markooo
      ostatnio edytowany przez

      Hej pisze ponieważ mam problem. Chcę reaktywować serwer V1 ale plugin, który posiadam chyba przestał dobrze działać poprawnie. Pobrałem z waszego forum ale jest to samo. Wgrałem, zainstalował się poprawnie plik konfiguracyjny jest ale niestety nawet jak wgrałem konfig sprzed miesiąca bodajże, sam potem przerabiałem ale to nic nie dało. nie wiem już co robić. Pomocy

      Kub41Tapundefined 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • Kub41Tapundefined
        Kub41Tap Globalny moderator @Markooo
        ostatnio edytowany przez

        @Markooo Bez logów to tak średnio
        SpawnConfig na v1 działał ostatnio prawidłowo tylko na jednej wersji oxide potem trzeba było przerobić plugin na nowsze oxide

        Edycja map Hurtworld/Editing hurtworld maps - https://umod.pl/topic/169/przerobienie-mapy-hurtworld-itemv1

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • Markoooundefined
          Markooo
          ostatnio edytowany przez

          Okej jak wrócę do domu to podeślę logi

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • Markoooundefined
            Markooo
            ostatnio edytowany przez Markooo

            [SERVER v1.0.20] Started as service
            [SERVER v1.0.20] Running as service
            [SERVER v1.0.20] Got Message: Ready
            [SERVER v1.0.20] Got Message: Compile
            [SERVER v1.0.20] Restarting: VehicleManager.cs(59,14): warning CS0114: Oxide.Plugins.VehicleManager.LoadDefaultMessages()' hides inherited member Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
            /home/k21608_s17704/server_17704/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
            Whitelist.cs(71,14): warning CS0114: Oxide.Plugins.Whitelist.LoadDefaultMessages()' hides inherited member Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
            /home/k21608_s17704/server_17704/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
            mAdds.cs(18,14): warning CS0114: Oxide.Plugins.mAdds.LoadDefaultMessages()' hides inherited member Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
            /home/k21608_s17704/server_17704/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
            EventFarming.cs(393,17): warning CS0162: Unreachable code detected
            HWSkipQueue.cs(67,80): error CS1061: Type GameManager' does not contain a definition for _playerQueue' and no extension method _playerQueue' of type GameManager' could be found. Are you missing an assembly reference?
            /home/k21608_s17704/server_17704/Assembly-CSharp.dll (Location of the symbol related to previous error)
            HWSkipQueue.cs(70,46): error CS1061: Type GameManager' does not contain a definition for JumpQueue' and no extension method JumpQueue' of type GameManager' could be found. Are you missing an assembly reference?
            /home/k21608_s17704/server_17704/Assembly-CSharp.dll (Location of the symbol related to previous error)
            NoEscape.cs(155,17): warning CS0162: Unreachable code detected
            Warning: restarting compilation

            [SERVER v1.0.20] Console: VehicleManager.cs(59,14): warning CS0114: Oxide.Plugins.VehicleManager.LoadDefaultMessages()' hides inherited member Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
            /home/k21608_s17704/server_17704/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
            Whitelist.cs(71,14): warning CS0114: Oxide.Plugins.Whitelist.LoadDefaultMessages()' hides inherited member Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
            /home/k21608_s17704/server_17704/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
            mAdds.cs(18,14): warning CS0114: Oxide.Plugins.mAdds.LoadDefaultMessages()' hides inherited member Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
            /home/k21608_s17704/server_17704/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
            EventFarming.cs(393,17): warning CS0162: Unreachable code detected
            NoEscape.cs(155,17): warning CS0162: Unreachable code detected
            RollTheDice.cs(750,32): warning CS0219: The variable editvalue' is assigned but its value is never used TimedPermissions.cs(329,21): warning CS0219: The variable temp' is assigned but its value is never used

            [SERVER v1.0.20] Got Message: Exit
            [SERVER v1.0.20] Exit received.
            [SERVER v1.0.20] Connection closed.
            [SERVER v1.0.20] Shutdown

            Wybacz że w taki sposób ale zapomniałem jak się dodaje w pomniejszonej wersji

            Kub41Tapundefined 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • Kub41Tapundefined
              Kub41Tap Globalny moderator @Markooo
              ostatnio edytowany przez

              @Markooo nie ma tutaj nic ze spawnconfig ale widze ze uzywasz duzej ilosci pluginow z v2 ktore nie dzialaja
              Zaczal bym od poczatku dodawac tylko pluginy ktore dzialaja na v1 bo robisz niepotrzebny syf w pluginach

              Edycja map Hurtworld/Editing hurtworld maps - https://umod.pl/topic/169/przerobienie-mapy-hurtworld-itemv1

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • Markoooundefined
                Markooo
                ostatnio edytowany przez Markooo

                Okej w jaki sposób mogę znaleźć w logach który plugin z v2 jest?

                Edit :Czy to ten log?

                [SpawnConfig] Config load failed: Error reading JObject from JsonReader. Current JsonReader item is not an object: String. Path 'MultiSpawners.RoachSpawner.Spawns[0].Position', line 16, position 52.
                at Newtonsoft.Json.Linq.JObject.Load (Newtonsoft.Json.JsonReader reader, Newtonsoft.Json.Linq.JsonLoadSettings settings) [0x00000] in <filename unknown>:0
                at Newtonsoft.Json.Linq.JObject.Load (Newtonsoft.Json.JsonReader reader) [0x00000] in <filename unknown>:0
                at Newtonsoft.Json.Converters.VectorConverter.PopulateVector3 (Newtonsoft.Json.JsonReader reader) [0x00000] in <filename unknown>:0
                at Newtonsoft.Json.Converters.VectorConverter.ReadJson (Newtonsoft.Json.JsonReader reader, System.Type objectType, System.Object existingValue, Newtonsoft.Json.JsonSerializer serializer) [0x00000] in <filename unknown>:0
                at Newtonsoft.Json.Serialization.JsonSerializerInternalReader.DeserializeConvertable (Newtonsoft.Json.JsonConverter converter, Newtonsoft.Json.JsonReader reader, System.Type objectType, System.Object existingValue) [0x00000] in <filename unknown>:0

                Z tego co rozumiem to config sie wykrzaczył przez Spawn Roach tak?

                Kub41Tapundefined 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • Markoooundefined
                  Markooo
                  ostatnio edytowany przez

                  Pokombinowałem reinstalowałem serwer wgrałem tylko i wyłącznie ten plugin, spróbowałem również na ServerProject i nadal jest ten sam błąd co wyżej. Prawdopodobnie jest uszkodzony config albo wersja Oxide nie czyta odpowiednio tego pluginu. próbowałem z sześcioma pluginami. Od was jak i z Ruskiego oxide'a. Jakiejś propozycje co mógłbym zrobić? Albo gdzie powinienem dokładnie wgrać oxide'a bo troszkę słabo rozumiem tą instrukcję instalacji Oxide'a.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • Mrocznyundefined
                    Mroczny Administrator
                    ostatnio edytowany przez

                    Był już podobny temat:
                    @Kub41Tap napisał w Problem z SpawnConfig:

                    @walus404 także miałem problem na najnowszym oxide i to już chyba nie uniknione że ten plugin nie będzie działał jedyną opcją na ten czas jest użycie innej wersji oxide masz tutaj wersja na której u mnie ten plugin działa bez błędu i wszystkie inne też mi działały
                    https://github.com/OxideMod/Oxide.Hurtworld/releases/tag/2.0.3835

                    Pobierz tą wersje oxide i sprawdź czy plugin działa.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 1
                    • Markoooundefined
                      Markooo
                      ostatnio edytowany przez

                      Plugin się włącza za każdy razem jak robię reset. Dobrze tylko w zamianę oxida się jeszcze nie bawiłem i nie woem gdzie dokładnie mam podmienić oxide'a z tego co pamiętam mam wersję z końcówką 911

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • Markoooundefined
                        Markooo
                        ostatnio edytowany przez Markooo

                        Mój błąd
                        Version is running Oxide 2.0.3867

                        Edit: Chciałbym wspomnieć, że serwer mam odpalony na Liveserver

                        Edit2: Okej chyba się udało bo mam wersję z końcówką 814

                        Edit3: plugin chyba działa skrzynki respią ale narazie będę obserwował

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • Kub41Tapundefined
                          Kub41Tap Globalny moderator @Markooo
                          ostatnio edytowany przez

                          @Markooo generalnie od którejs wersji oxide plugin wywala blad nie jest to blad configu tylko samego pluginy ktory nieukrywajny jest dosc stary
                          Ja ogarnalem chlopa ktory mi za oplata zaktualizowal plugin i dziala na kazdej wersji oxide wiem ze moglem robic podmiane oxide ale wtedy automatyczny carsy i nowszy ranking sie sypał troche wkładu pieniężnego i działa na luzie

                          Edycja map Hurtworld/Editing hurtworld maps - https://umod.pl/topic/169/przerobienie-mapy-hurtworld-itemv1

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                          • Markoooundefined
                            Markooo
                            ostatnio edytowany przez

                            Okej okej ostatecznie będę kombinował z płatnymi pluginami. Tylko pytanie czy przez to że jest starsza wersja oxide może lagować serwer?

                            Kub41Tapundefined 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                            • Kub41Tapundefined
                              Kub41Tap Globalny moderator @Markooo
                              ostatnio edytowany przez

                              @Markooo Nope serwer może lagować tylko przez źle dobrane i ustawiony pluginy ewentualnie co w hw jest standardem to gracze celowo lagują serwer

                              Edycja map Hurtworld/Editing hurtworld maps - https://umod.pl/topic/169/przerobienie-mapy-hurtworld-itemv1

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 1
                              • Markoooundefined
                                Markooo
                                ostatnio edytowany przez

                                Okej okej tu akurat był problem z moim netem jest wszystko okej Problem rozwiązany temat można zamknąć. Dzięki 😉

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                • uModundefined uMod zablokował ten temat dnia

                                • Pierwszy post
                                  Ostatni post
                                Sugerowane tematy
                                • Pogoda hw
                                  Mrocznyundefined
                                  Mroczny
                                  0
                                  2
                                  75

                                • Problem z połączeniem serwera steam/nonsteam przez serverproject
                                  ktosnapewnoundefined
                                  ktosnapewno
                                  0
                                  9
                                  173

                                • Plugin hurtworld v1
                                  DoNundefined
                                  DoN
                                  0
                                  2
                                  299

                                • Silniki i tryby
                                  Mrocznyundefined
                                  Mroczny
                                  0
                                  4
                                  313

                                • Auto Relog Pluginów/Modów
                                  ServerProject.plundefined
                                  ServerProject.pl
                                  0
                                  12
                                  273
                                Prywatność · Regulamin · Pliki cookies

                                uMod Polska © 2024