spoko miło że mogłem pomóc 🙂
Zamykam temat i dodaje tag rozwiązane
HW Clans 1.3.4
oxide najnowszy
czy ktoś spotkał się z takim błędem ???
[Error] Failed to call hook 'OnPlayerTakeDamage' on plugin 'HWClans v1.3.6' (NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object)
at Oxide.Plugins.HWClans.OnPlayerTakeDamage (.PlayerSession session, .EntityEffectSourceData dataSource) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Oxide.Plugins.HWClans.DirectCallHook (System.String name, System.Object& ret, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Oxide.Plugins.CSharpPlugin.InvokeMethod (Oxide.Core.Plugins.HookMethod method, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Oxide.Core.Plugins.CSPlugin.OnCallHook (System.String name, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Oxide.Core.Plugins.Plugin.CallHook (System.String hook, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
@m10dy jest to normalny błąd nic nie będzie się działo ale z tego co wiem HWClans nie jest kompatybilny z betterchat
dzięki :P:P:P:P:P
In OnPlayerTakeDamage hook something is null and it shouldn't be. But even with this error plugin should work.
Temat rozwiązany blokuje możliwość pisania dodaje tag rozwiązane
void OnPlayerTakeDamage(PlayerSession session, EntityEffectSourceData dataSource)
{
if (session == null || dataSource == null)
{
return;
}
else
{
EntityStats stats = session.WorldPlayerEntity.GetComponent<EntityStats>();
string name = session.Name;
string tmpName = GetNameOfObject(dataSource.EntitySource);
if (tmpName != string.Empty && !tmpName.Contains("Creatures"))
{
string KillerName = tmpName.Remove(tmpName.Length - 3);
Clan myClan = getClan(session);
if (myClan != null && myClan.clanff == 0)
{
List<PlayerSession> clanSessions = getMembersOnline_byClan(myClan);
foreach (PlayerSession ses in clanSessions)
{
if (ses.Name == KillerName && ses.Name != session.Name)
{
dataSource.Value = 0;
Singleton<AlertManager>.Instance.GenericTextNotificationServer("Do not hurt your teammate!", getSession(KillerName).Player);
return;
}
}
}
return;
}
return;
}
}
wystarczy że zastąpie orginał tym co napisał klauz24???
@m10dy Jeśli nie czujesz się na siłach do edycji kodu możęsz wysłac plugin na forum i ktoś z nas go edytuje
@Kub41Tap Ty masz co edytować.
nie moge wysłać go na forum. zrobię to sam :P:P:P
@youhosi Zaraz biorę się do dalszej aktualizacji
@m10dy jakiś problem z wysłaniem go na forum ?
plugin za dużo waży
to samo
Pakujesz go w zip?
nie ale juz go podmieniłem
I błąd już się nie wyświetla?
za duzo ludzi aby zresetowac serwer