uMod Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Blondyna
    • Profil
    • Obserwowani 0
    • Obserwujący 0
    • Tematy 3
    • Posty 8
    • Najlepsze 1
    • Kontrowersyjne 0
    • Grupy 0

    Blondyna

    @Blondyna

    1
    Reputacja
    8
    Wyświetlenia
    8
    Posty
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    Dołączono Ostatnio online

    Blondyna Przestań obserwować Obserwuj

    Najlepsze posty napisane przez Blondyna

    • RE: Problem z konfiguracją permisji pluginu ExtTeleport

      Dziękuję. Udało się ^_^

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna

    Najnowszy post utworzony przez Blondyna

    • Server nonsteam na VPS

      Szczęść boże. Wie ktoś co zrobić żeby osoby z no steama też mogły wejść na serwer? Hosting to VPS OVH.

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • RE: Problem z konfiguracjąpluginu EventMangager

      Dziękuje za chęci.

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • RE: Problem z konfiguracjąpluginu EventMangager

      Myślę, że to nie jest zależne od tego. Co prawda w evencie PUBG jedna osoba umiera od razu po tepnięciu się, natomiast w evencie CARS normalnie np. dwie osoby się tepają, zmienia im się strój, dostają pompe, nawet moga wsiąść do auta. Tylko problem w tym, że po 10/15 sekundach jedna osoba ginie.

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • RE: Problem z konfiguracjąpluginu EventMangager

      Jasne nie ma problemu załączam plik. message (1).txt

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • Problem z konfiguracjąpluginu EventMangager

      Nazwa pluginu: EventMangager
      Wersja pluginu: 1.0.0
      Wersja Oxide: 2.0.3911 (legacy)
      Hejka ^^
      Mam taki problem z pluginem EventMangager (automatyczne eventy) jak załóżmy dwie osoby zapiszą się na event "PUBG" poprzez /event reg to jedna osoba automatycznie umiera, a druga wygrywa. Tepa w podane miejsce, zmienia stroje i daje broń ale od razu ktoś umiera. Tutaj jest config:

          "Players": 2,
          "Pos1": "-2285.03 0 -3614.86",
          "Pos2": "-2244.68 500 -3684.621",
          "Positions": [
            "-2282.1 187.4 -3621.4",
            "-2234.6 187.4 -3636.3",
            "-2248 187.3 -3677.6",
            "-2296.5 187.2418 -3661.9"
      

      Pozycje są losowe, chciałam zobaczyć czy w ogóle będzie tepać w dane miejsce i jakiś event startować. Może w "Positions" coś jeszcze mam wpisać? Nie ma nigdzie żadnej pomocy co do konfiguracji tego pluginu stąd moje pytanie.
      Z góry dziękuje za pomoc.

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • RE: Problem z konfiguracją permisji pluginu ExtTeleport

      Dziękuję. Udało się ^_^

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • RE: Problem z konfiguracją permisji pluginu ExtTeleport

      No właśnie tak czy mam grupę admin czy player nie działa. Prześlę część odpowiadającą za tą komendę.

      [ChatCommand("tpr")]
              private void CommandPlayerRequest(PlayerSession session, string command, string[] args)
              {
                  var canTPHook = Interface.Oxide.CallHook("canExtTeleport", session);
      
                  if (canTPHook != null)
                  {
                      return;
                  }
      			
                  if (!_helpers.HasPermission(session, "player"))
                  {
                      _helpers.SendChatMessage(session,
                          lang.GetMessage("Misc - No Permission", this, _helpers.GetPlayerId(session)));
                      return;
                  }			
      
                  if (!_helpers.GetConfig(true, "Player", "Enabled"))
                  {
                      _helpers.SendChatMessage(session,
                          lang.GetMessage("Misc - Not Enabled", this, _helpers.GetPlayerId(session)));
                  }
                  if (args.Length != 1)
                  {
                      _helpers.SendChatMessage(session,
                          lang.GetMessage("Misc - Syntax", this, _helpers.GetPlayerId(session))
                              .Replace("{syntax}", "/tpr <player>"));
                      return;
                  }
      
                  var pSession = _helpers.GetPlayerSession(session, args.First());
      
                  if (pSession != null)
                  {
                      var playerId = _helpers.GetPlayerId(session);
                      var teleportation = GetTeleportation(playerId);
                      var tPlayerId = _helpers.GetPlayerId(pSession);
                      var tTeleportation = GetTeleportation(tPlayerId);
      
                      if (_helpers.SessionEquals(session, pSession))
                      {
                          _helpers.SendChatMessage(pSession, lang.GetMessage("Player - Request Self", this, tPlayerId));
                          return;
                      }
                      if (tTeleportation.HasPendingPlayer(session))
                      {
                          _helpers.SendChatMessage(session,
                              lang.GetMessage("Player - Already Pending", this, playerId)
                                  .Replace("{name}", pSession.Name));
                          return;
                      }
                      if (!CanTeleport(ETeleportType.Player, session, pSession, teleportation,
                          pSession.WorldPlayerEntity.transform.position, true))
                      {
                          return;
                      }
      
                      _helpers.SendChatMessage(session,
                          lang.GetMessage("Player - Request Sent", this, playerId).Replace("{name}", pSession.Name));
                      _helpers.SendChatMessage(pSession,
                          tTeleportation.GetPendingCount() > 0
                              ? lang.GetMessage("Player - Request Got Multiple", this, tPlayerId)
                                  .Replace("{name}", session.Name)
                              : lang.GetMessage("Player - Request Got Single", this, tPlayerId)
                                  .Replace("{name}", session.Name));
      
                      tTeleportation.AddPending(session);
      
                      timer.Once(_helpers.GetConfig(30f, "Player", "Pending Timer"), delegate
                      {
                          if (tTeleportation.HasPendingPlayer(session))
                          {
                              tTeleportation.RemovePending(session);
                              _helpers.SendChatMessage(session,
                                  lang.GetMessage("Player - Request To Ran Out", this, playerId)
                                      .Replace("{name}", pSession.Name));
                              _helpers.SendChatMessage(pSession,
                                  lang.GetMessage("Player - Request From Ran Out", this, tPlayerId)
                                      .Replace("{name}", session.Name));
                          }
                      });
                  }
              }
      
      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna
    • Problem z konfiguracją permisji pluginu ExtTeleport

      Nazwa pluginu: ExtTeleport
      Wersja pluginu: 3.9.1

      Witam posiadam problem z konfiguracją permisji odnośnie "tpr". W momencie kiedy wpisuje /tpr wyskakuje mi Misc - No Permission. Ogólnie plugin działa. Sprawdzone na /tprhere i /setwarp. Załączam plugin.[0_1584129133639_ExtTeleport.cs](Wysyłanie 100%)

      napisane w Wsparcie
      Blondyna
      Blondyna