uMod Polska
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    1. Start
    2. PanTadeusz
    • Profil
    • Obserwowani 0
    • Obserwujący 0
    • Tematy 13
    • Posty 53
    • Grupy 0

    PanTadeusz

    @PanTadeusz

    2
    Reputacja
    50
    Wyświetlenia
    53
    Posty
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    Dołączono
    Ostatnio online

    PanTadeusz Przestań obserwować Obserwuj

    Najlepsze posty napisane przez PanTadeusz

    • RE: LiveServer or ServerProject?

      @klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:

      I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.

      Serverproject 😉

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: Podrabiane nicki

      A dzieki Ci serdeczne

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz

    Najnowszy post utworzony przez PanTadeusz

    • RE: poszukiwany plugin

      Wystarczy pogadać z jakimś developerem pluginów a wszystko da rade zrobić .

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: Strona Internetowa

      @Kapka07 napisał w Strona Internetowa:

      http://boomworld.svpj.pl/

      Kupić normalny host a nie darmowy serverproject nawet nie wiadomo co tam jest 😜

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: Plugin Grupa Steam

      Wlasnie szukalem ale nie moglem znalezc, dzieki za pomoc. !

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • Plugin Grupa Steam

      Witam, poszukuje pluginu który za dojscie do grupy steam nada dla gracza range. Nie mogę cos odszukac go na internecie moze ktos cos ?

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: LiveServer or ServerProject?

      @kenZo napisał w LiveServer or ServerProject?:

      @PanTadeusz Ich zabezpieczenia mają wiele do życzenia

      Na ten moment po ostatnim update to każdy hosting ma problemy z ochrona bo po ostatnich update porty się pozmieniało i to kwestia czasu jak to ogarna. Jak dla mnie pracuje się z nimi dobrze

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: LiveServer or ServerProject?

      @klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:

      I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.

      Serverproject 😉

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: Oxide/Update

      @Mroczny

      https://pastebin.com/D2EGmSwQ

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • Oxide/Update

      Jak tam po dzisiejszym fixie (update) ? 😄 zaden plugin nie dziala trzeba compilowac

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • Bład ktoś cos ?

      Dzis zauwazylem cos takiego w logach

        at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0 
      InvalidOperationException: out of sync
      
      (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
       
        at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0 
      Exception in LoadBalancerGuaranteed: out of sync
      
      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz
    • RE: Podrabiane nicki

      A dzieki Ci serdeczne

      napisane w Wsparcie
      PanTadeuszundefined
      PanTadeusz