Tak, musisz dodać do autoexeca komendę:
stakedeauthtime 7200 <- czas domyślny w sekundach (domyślnie 2h)
Zrestartować serwer i po każdym postawieniu totemu powinien być nowy czas
Jest to ranga która przedstawia zweryfikowane przez administrację kompetencje użytkownika.
Tak, musisz dodać do autoexeca komendę:
stakedeauthtime 7200 <- czas domyślny w sekundach (domyślnie 2h)
Zrestartować serwer i po każdym postawieniu totemu powinien być nowy czas
Wersja gry?
Nie ma nic publicznie udostępnionego z pluginów, jedynie hostingi ServerProject i LiveServer mają swoje sposoby na to.
@Mateusz napisał w Steam/nosteam:
Jak zrobić żeby mody się ładowały na nosteam? Bo mi serwer crashuje
9. W jednej dyskusji powinien zostać rozwiązany jeden problem.
@ArtiIOMI Cześć. Nazwy nie będziemy zmieniać uMod wciąż będzie kojarzony z OxideModem, jedynie logotyp możemy zmienić i opisy. Nawet sprawdzałem z ciekawości uModa to w sumie ostatnia aktywność pól roku temu na GitLabie. W sumie jedynie co mi się podobało to implementacja TOML i działanie razem z modyfikacjami BepinEx.
@Mroczny co teraz z nazwą UMOD? Skoro projekt spadł z rowerka i Oxide znów będzie oddzielnym tworem.
W głównym katalogu serwera powinien stworzyć się output.txt, podeślij go
@SebaaaTV też tak zrozumiałem jak Vortex napisał tylko wciąż nie mam żadnego logu żeby sprawdzić w czym tkwi problem.
@Vortex69-0 Stwórz nowy temat i wstaw w nim logi, wróżyć nie umiem
Cześć, ostatnio hurtfun opublikowało wydarzenie na temat aktualizacji hurtworlda.
SteamDB, jakby ktoś szukał zmian w aktualizacjach.
Zaplanowana data aktualizacji: 17.03.2023
W skrócie mają naprawić grę i zaimplementować nową wersje EAC.
Na pewno nie mamy co liczyć na aktualizacje wersji Legacy, mogą jedynie wersje V2 przybliżyć do starej.
To jest temat zbiorczy, piszcie co chcecie, jestem ciekaw opinii innych, może to jest bait xD
Nie lepiej samemu dostosować LootConfig pod swój serwer? Proponowałbym drop x255 z pewnością będzie mniej lagów.