spoko miło że mogłem pomóc 🙂
Zamykam temat i dodaje tag rozwiązane
Dziś pokażę wam jak wgrać niestandardową mapę na nasz serwer ze steam workshop'u. Będzie potrzebne nam do tego ID mapy oraz dostęp do pliku _start.sh
lub host.sh
Na samym początku mapę będzie trzeba wyszukać, dla przykładu użyjemy mapy Aim Container V2.
ID mapy to 1674477791
i można dostrzec je po id=
Uwaga mapa musi byc ustawiona na publiczny
Gdy już mamy ID mapy przechodzimy do pliku _start.sh
ID naszej mapy wpisujemy przy host 12874
pamiętając o przedrostku w-
, więc wszystko powinno wyglądać następująco:
#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:$(pwd)
clear
while :
do
echo "Starting server...\n"
exec ./Hurtworld.x86_64 -batchmode -nographics \
-exec "host 12871 w-1674477791;queryport 12881;maxplayers 60;servername My Oxide Server" -logfile "output.txt"
echo "\nRestarting server...\n"
done
Ostatnim krokiem będzie usuwanie zapisu starej mapy, więc przechodzimy do FTP i w głównym katalogu usuwamy plik autosave_nazwa.hwb
. Teraz wystarczy przeładować serwer i nowa mapa powinna nam się pobrać oraz załadować.
Copyright by uMod.pl